14 Mart 2010 Pazar

Illegal voL.2 - Böyle arabalar falan hayat güzel.

Illegal voL.2 from Buğra AKPINAR on Vimeo.



Her zamanki gibi oturmuş video beğenmek adına videoları seyrediyorum falan . Bu video beğenme olayında karşıma en az 2-3 kere acaip acaip otomobillerin olduğu seyrettiğim süre boyunca küfür ettiğim videolar falan çıkar . Buda onlardan birisi sandım seyretmeye koyuldum . Bir yandan küfür ediyorum tabi . Neyse dedim ki bugün video bulamazsam bunu koyar bir güzelde altında kayarım . Sonra videonun sonu geldi bi baktım ana one . Türk lan bunlar . O yüzden şimdi sövmüyorum zira bu videoyu yapan arkadaşların beni bulabilme ihtimalleri var .

O yüzden respect/saygılar abicim diyip onlar ne güzel arabalarmış bi tur atiyim mi ? diye yüzsüzce sorup çaktırmadan kaçıyorum . Öperimdir .

1 yorum:

  1. o skyline GTR'ın GTR 01 plakasına götümü veririm lan ben.

    YanıtlaSil