13 Mart 2010 Cumartesi

The Farm of Tomorrow



Konu madem çizgi film ve hayalgücünden açıldı . Size en güzel örneklerden bir tane daha göstereyim . Yıl bilmemkaç adamlar demişki lan gelecekteki çiftlikler hakkında esprili bir yaklaşımda bulunalım . Hem ilgi çekici olur hem güzel olur çocuklar eğlenir . Hoş ben hala eğleniyorum demekki geniş kitleyi vurdular . Evet götüm o kadar genişki kitleleri yok edebilir . Öhöm . Neyse , sonuç olarak adamlar yapmış gayette güzel yapmış . Hemde işe yarar bir kaç şeyde var . Şimdi bilimadamlarının meyvelerin genetikleri ile uğraşması bitsin eminim bunada el koyacaklardır . Misal o geyik ile leyleği çok beğendim ben . Hoş normal şartlar altında o geyik boynuzları ile erkek cinsel organı değiştirilebilir ama fazla insan üretiminede gerek yok tabi . Bence öyle .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder