13 Mart 2010 Cumartesi

How to Cope with Death



Bir çok animasyon kısa film seyrettim . Hani çoğu elbetteki hoşuma gitti zira bir kere çizgi film manyağıyım . Ama ne bileyim çoğundada durup düşünmedim " Lan acaba bu seneryo nasıl aklına geldi? " diye . Ama bunda düşündüm moruk . Vallahi düşündüm billahi düşündüm . Ama hala bir cevap bulabilmiş değilim . Yani bir insanın kaçıncı düşünmeden sonra aklına bu senaryo gelebilir . Hani azraili dövmesi falan . Bana kalırsa bu animasyonu yaparken ilk önce romantik birşeyler yapmak istedi . Sonra aklına yatmadı yaptığı şey ve sıçarım senin gibi azrailin agzına lan diyerek karıya dövdürttü azraili . Sonrada bu çıktı karşısına . Herkes beğenincede millete sundu .

Bak yeminle bu böyledir. Sırf bu yüzden bu herifle konuşasım var . Biliyorum bu aynen dediğim gibi ortaya çıktı . Çok eminim lan .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder